sobota, 1 września 2012

Lekka zmiana ;dd.

No więc już dzisiaj rano wróciłam.Ale o Zakopanym napiszę jeszcze później bo muszę dodać post który powinien pojawić się tu już jakiś tydzień temu.Byłam ostatnio u fryzjera i dokonałam pewnej zmiany z moimi włosami.Miałam na głowie już straszne odrosty i ogólnie chciałam coś jaśniejszego xd. (Uwielbiam zmiany :) ).I teraz na głowie mam brąz z czerwienią i jaśniejsze końcówki tak jak chciałam ;d.Podcięłam też końcówki i zrobiłam grzywkę ;d.Ogólnie wyszło tak jak chciałam.Ja jestem zadowolona ;d.

Jakieś zdjęcia na których widać moje nowe włosy xd.:




oczywiście w rzeczywistości wygląda to inaczej xd. no i niestety nie widać na zdjęciach jaśniejszych końcówek ;<.

ps.co sądzicie o takiej zmianie ? ;d. 

8 komentarzy:

  1. Włosy masz fantastycne, niezly kolorek : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tylko,że są zajebiste !
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie długie i ładne włosy ;))
    robiłaś jakaś notkę jak o nie dbasz ?;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wlosy na duzy plus :D

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .