niedziela, 9 września 2012

Szkoła , szkoła , szkoła ... ;d.

A więc szkoła rozpoczęta i już znowu nie mam na nic czasu.Znów wrócił mój okropny humor :( ... Mam nadzieję że jakoś to będzie.A jutro znowu trzeba tam wrócić.No nic , jakoś trzeba dać radę xd.Ten czas kiedy po wakacjach trzeba wrócić do tej codzienności - jest taki trudny ;oo xd.Jeszcze gorsze jest to że na dworze jest już coraz zimniej... :(. Fakt że w jakiś tam sposób lubię jesień i ten cały klimat ale ostatnio lekko zamarzam na dworze heheh xd.Wczoraj w końcu się wyspałam <33 :),a potem jakoś wzięło mnie na sprzątanie ;d.Jejcia posprzątałam chyba prawie każdy zakamarek mojego pokoju xd. Szafki itp. heh xd.No i dobrze :).Dzisiaj , zaraz zabieram się za kompanie psa :),potem za lekcję -,- i ogarnąć trzeba się do tej szkoły :(,a jakoś o 16 z dziewczynami , jeszcze nie wiem co będziemy robić ale coś się wymyśli ;d.A jak u was ? Jak powrót do szkoły ? ;d.Nie wiem jak często będę tu teraz pisać,ale jak coś to zapraszam na Photobloga  tam staram pisać sie jakieś krótsze ale częstsze notki ;d.Jak ktoś chce to zapraszam heh xd.


4 komentarze:

  1. też w jakiś tam sposób lubię jesień , ale brakuje mi wakacji ;C zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjecie, zaglądnę na photobloga

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .