czwartek, 27 września 2012

W końcu zdrowa ;d.

Witam ;d.Dzisiaj wróciłam już do szkoły ;d.Czuję się już dużo lepiej :).W końcu ;d.No cóż w szkole nazbierało mi się sporo zaległości.Sporo kartkówek i sprawdzianów do napisania.A jeszcze dowiedziałam się że mamy w grupach na fotografie nagrać film ;d.Tak film ;o.Mamy tylko dwa tygodnie.Co prawda ten film nie ma być jakiś długi no ale ;o xd. Na szczęście mamy fajny plan,tylko żeby to wszystko tak fajnie wyszło :) xd. No ogólnie mam strasznie dużo roboty.Ale muszę dać radę ze wszystkim muszę ;d.

15 komentarzy:

  1. oo, a ja akurat zachorowałam ;D
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brrr nadrabianie zaleglosci jest nagorsze :? Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że czujesz się już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, ze jestes juz w miare zdrowa :D b.ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie mam to samo , nadrabiam zaległości ...zawsze powtarzam sobie od jutra, a to jest najgorsze ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię nadrabiać tych zaległości, ja się wszystko naraz rzuci. Musisz się jeszcze ze mną spotkać ;) Zapraszam do mnie ;)
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że musimy się w końcu spotkać ;d. damy radę :)

      Usuń
  7. masz w szkole zajęcia z fotografii? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham ten emogrzyw ! :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .