poniedziałek, 3 września 2012

Zakopane 2012.

Jutro już zaczyna się szkoła.Czas pożegnać wakacje i wszystko co jest z nimi związane.Ja dodaję jeszcze posta właśnie o tematyce WAKACJE.

W Zakopanym byłam już trzeci rok z rzędu.Dlatego właśnie ( oraz jeszcze z kilku powodów ) nie byłam za bardzo zadowolona że miałam tam jechać w tym roku xd.Ale oczywiście tam jest pięknie.Pierwsze dni nie były najlepsze,byłam w jakimś dziwnym humorze xd.Ale potem wszystko się polepszyło.Ogólnie było nawet nawet fajnie ;d.Szkoda tylko że tak szybko zleciało ;d.

Dodam tym razem pełno pełno zdjęć ponieważ nie chce dzielić już tego na kilka postów bo jestem strasznie do tyłu na tym blogu ;d.








































3 komentarze:

  1. swietne zdjecia, bylam w zakopanym w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Budzisz we mnie wspomnienia z moich gorskich wycieczek tymi zdjeciami! Tatry zawsze pozostawiaja we mnie wspaniale uczucia. :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .