niedziela, 7 października 2012

Noga w gipsie :(.

Nie wierze w to jakiego ja mam pecha , serio.Przynajmniej w kwestii mojego zdrowia i wszystkiego tego typu...Więc nareszcie wyzdrowiałam,w końcu zaczęłam jakoś żyć.W szkole już większość miałam nadrobione,jakoś wszystko w końcu ogarnęłam.A co się teraz wydarzyło ? Wczoraj złamałam nogę ;(.Masakra -,-.Na wczoraj były cudowne plany a skończyło się tak że spędziłam parę godzin na pogotowiu ;/.Na szczęście byłam akurat niedaleko i na szczęście były ze mną dziewczyny.Potem jeszcze mama dojechała.Noga złamana w kostce no ale mam pół nogi w gipsie ;/.I strasznie strasznie boli :(Więc cóż znowu czeka mnie siedzenie w domu.Nie wiem dokładnie ile to wszystko potrwa :(.Ale czuję że znowu dużo tracę,no i tak pewnie jest :(.Na szczęście mam dookoła siebie cudownych ludzi <33 :) heh cały czas zapewniają mnie że jakoś to będzie.Muszę dać radę no trudno.

Zdjęcie trochę stare ale niech już będzie ;d. 

16 komentarzy:

  1. Oooołłć. Współczucie ; <<
    Będzie dobrze! Trzeba myśleć pozytywnie ^,^ ; *
    Całusy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera, ale jesteś pechowa... :( leczy tą nozke szybciutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję :( życzę szybkiego wyjęcia nogi z gipsu! :* trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobnie jak Ty, ciągle coś z tym zdrowiem, chore to! :C szybkiego powrotu do normy i jak najmneij bólu :*
    obserwujemy się nawzjem? C: www.niebieskiepiwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej , biedaczku :)
    Współczujeee ;(

    OdpowiedzUsuń

  6. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  7. siemka ;) znalazłam świetna stronę na które znajdziecie fantastyczna i tania bizuterie. Wystarczy ze wejdziecie na mojego bloga i po prawej stronie jest baner iloko zarejestrujesz się i już ;) warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję ♥
    Zapraszam do mnie ^^
    http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nie powiedziałaś co żeś sobie zrobiła, że tą nogę złamałaś ;)). Wracaj szybko do zdrowia.
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .