niedziela, 4 listopada 2012

Już lepiej ;d.

Hej hej hej :).Zabieram się do napisania tego postu już jakoś od ponad tygodnia no ale jakoś tak wyszło że nic tu nie dodałam.Z moją nogą już lepiej,nie jest jeszcze jakoś świetnie ale jest naprawdę dużo dużo lepiej :).Od poniedziałku zaczęłam chodzić już do szkoły i po prostu strasznie przerażają mnie te wszystkie zaległości.Strasznie trudno będzie to ogarnąć ale mam nadzieję że dam radę,jakoś muszę :).Ogólnie czuję że potrzebuję jakiś zmian w moim życiu,jakiś zmian we mnie.Muszę jeszcze głębiej nad tym pomyśleć.Wczoraj byłam w kinie,dzisiaj jakieś spacerki,jutro znowu szkoła i muszę teraz ostro zabrać się do roboty hehehehheh.Trzeba wszystko ogarnąć,wszystko nadrobić i zebrać jak najwięcej dobrych ocen :).

7 komentarzy:

  1. Nienawidzę zaległości w szkole. Sliczna jestes *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, nienawidzę zaległości,tego spisywania,nauki,masakra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie ;)
    nienawidzę nadrabiać lekcji ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. znam to, zaległości po tak dużej nieobecności mogą być zabójcze. ;) ale nie martw się , dasz rade! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę zaległości ale wiem,że dasz radę. Powodzenia ;*
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to dobrze, że z Twoją nogą już lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .