środa, 26 grudnia 2012

Christmas :).

Witajcie :). Uwielbiam święta i wszystko co jest z nimi związane , kocham ten klimat , atmosferę i ogólnie to wszystko :)). Strasznie brak mi śniegu bo niestety u mnie go nie ma a zamiast niego momentami pada deszcz :(. Trochę mi pusto bo uważam że śnieg na święta być musi .Poniedziałek był strasznie zalatany , wszędzie pełno roboty heh xd. Stroiłam tradycyjnie z bratem choinkę , mama wszystko ozdabiała, sprzątała itp ;d , tata co chwilę coś podłączał , heh w każdym bądź razie każdy miał coś do roboty.  Wieczór wigilijny rodzinnie u babci i dziadka , miła atmosfera , wszystko ok :). Dostałam w tym roku wspaniałe prezenty te od rodziny i od przyjaciół również :d. Wczoraj jakoś przespałam trochę dnia hhihihihi potem oglądałam filmy i jakoś dzień zleciał ;d. Dzisiaj również tradycyjnie jak co roku pojechaliśmy zobaczyć ruchomą szopkę , teraz przyszła babcia i dziadek potem chyba znowu jacyś goście heh ;d. No nie wiem . A jutro już po świętach i czekamy sylwestra , nowego roku w którym mam zamiar zacząć nowe życie heh ;d. Mam wiele postanowień i mam nadzieję że przyszły rok będzie lepszy , o wiele lepszy :). Oj tak musi być lepszy hehehhe ;d. A wy jak spędziliście święta ? Lubicie i oczekujecie na nie czy raczej traktujecie je tylko tak że muszą być ? ;d.

Jakiś mix zdjęciowy trochę świąteczny heh :)

2 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam święta,to piękny czas i można jeść i jeść ;) Zapraszam do mnie na nowy post.
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. www.karmelowaa.blogspot.com
    zapraszaam!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .