niedziela, 2 grudnia 2012

Czarnobyl. Reaktor strachu / Kobieta w czerni

Hej hej :) ;d. Tak wiem znowu nie pisałam to nic przez długi długi czaaaaas ;d. Generalnie nic u mnie ciekawego . Trochę się działo.Ogólnie to od piątku do dzisiaj byłam w Jastrzębiej Górze :) ;d. Było bardzo fajnie heh. Najlepsze było to że kompletnie zaskoczył nas śnieg którego napadało dość dużo.No ale wracam do domu a na ulicach czarno :( . Trochę szkoda bo niedługo MIKOŁAKI i fajnie by było gdyby był śnieg :).

Ogólnie post miał być o tym co ostatnio udało mi się oglądnąć więc proszę :) :

Czarnobyl. Reaktor strachu

Do oglądnięcia tego filmu zabierałam się długi czas ;d. Ale powiem szczerze że się dość mocno rozczarowałam :(. Jak dla mnie wszystko było fajnie tylko tak jakoś do połowy. Potem wszystko jakoś się zgubiło i straciło to coś co w takich filmach lubię najbardziej. Nie odradzam tego filmu ponieważ uważam że powinno się go oglądnąć pomimo wszystko ale jak dla mnie był on po prostu dziwny. Jakoś nie zaskoczył mnie tak pozytywnie jak sobie to wyobrażałam . 

Kobieta w czerni

Natomiast ten film zrobił na mnie naprawdę wielkie wrażanie :). Jest świetny , praktycznie od samego początku do samego końca. Cały czas jest tajemniczy i zagadkowy.Czyli to co w takich filmach po prostu być musi ;).Serdecznie polecam :) Bardzo zaciekawił mnie również Daniel w tym filmie. Jak dla mnie tą rolę odegrał świetnie hehehe  ;d. 

A wy widzieliście któryś ? Jakie są wasze opinie ? :)

19 komentarzy:

  1. Oglądałam ten Czarnobyl ale do połowy, bo mi się znudził xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam żadnego, ale zamierzam obejrzeć Kobietę w czerni ;))
    Świetny blog, będę wpadała częściej :)
    +obserwujemy ? ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oglądałam czarnobyl i rozśmieszyła mnie scena z niedźwiedziem w bloku xD masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja w sumie w tej scenie najpierw się przestraszyłam ale potem się śmiałam :)

      Usuń
  4. Nie oglądałam żadnego z nich ;p
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie obejrzałam żadnego filmu z których podałaś ale na pewno je obejrzę gdy tylko znajdę chwilę czasu. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie widziałam,ale z chęcią zobaczę ;) Zapraszam do mnie, nowy post ;]
    http://doniax.blogspotc.om

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję.



    Cześć, mam wielką prośbę. Zaczynam pisać bloga z wywiadami ze znanymi osobami, bloggerami. Czy mogłabyś polecić bloga innym ? Dopiero zaczynam, a pierwszy wywiad będzie jutro. Przeprowadzę go z Luizą Kramek oto blog: http://wywiadyww.blogspot.com/ Z góry bardzo dziękuję. To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ankyls.blogspot.com/ , http://angelikasplace.blogspot.com/ ,http://daajaa.blogspot.com/ :) w sumie to jest bardzo dużo ciekawych blogów ;d. nie wiem co jeszcze polecić heh ;d.

      Usuń
  8. od żadnego z tych filmów nie wymagałabym zbyt wiele, ale chyba jednak skusiłabym się na ten drugi

    OdpowiedzUsuń
  9. Daniel to już chyba do końca życia będzie mi się kojarzył już tylko z HP

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .