środa, 16 stycznia 2013

Filmowo :)

Hej :).Znowu dopadła mnie chora i siedzę już drugi dzień w domu :(. No niestety , mam tylko nadzieję że uda mi się wyzdrowieć do końca tego tygodnia.W sobotę byłam w kinie na " HOBBIT" i w sumie resztę soboty i większość niedzieli spędziłam z dziewczynami na oglądaniu filmów hehhe taki był plan , dlatego też postanowiłam zrobić trochę filmowy post :).

HOBBIT 


Do filmów tego typu mam trochę średnie nastawienie , aczkolwiek zawsze urzeka mnie w nich taka magia.To że jest pokazany troszeczkę inny świat , te wszystkie stwory,miejsca i cała reszta.Czasem trochę magii nie zaszkodzi :). Film mi się podobał a już bardzo podobał się mojemu bratu heh ;d. Ciekawa historia , fajnie nagrana więc wszystko ok :). Film długi ale generalnie nie da się nudzić ;d. Dla osób które lubią takie kino to serdecznie polecam :)). 

KEITH 


Ogólnie od filmu nie oczekiwałam za wiele ale szybko okazało się że się myliłam. Film wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Cudowna i wzruszająca historia , oczywiście pod koniec się popłakałam , ale to ja zawsze tam mam , zwłaszcza na takich filmach. Fakt faktem że film nie jest dla wszystkich , jest nagrany trochę inaczej i ogólnie jest trochę inny , ale ja serdecznie polecam :). 

DOM W GŁĘBI LASU 


Nawet nie wiem od czego zacząć.Myślałam że zobaczę bardzo dobry film , na którym na prawdę będę się chociaż odrobinkę bać , no ale niestety nie udało się . Po prostu nie lubię śmiać się na filmach na których miał czuć ten dreszczyk emocji.Na początku na prawdę zapowiada się bardzo dobrze , ale właściwie z minuty na minutę film coraz bardziej mi się nie podobał i coraz bardziej robiła się z niego jakaś komedia , nie powinno tak być. 

SPADAJ,TATO 


Już na prawdę długo nie naśmiałam się tak jak na tym filmie.Praktycznie od samego początku do samego końca. Już na prawdę długo nie oglądałam tak dobrej komedii :). 

Charlie St. Cloud


Do oglądnięcia tego filmu zabierałam się już na prawdę długo , właściwie od samego początku. No ale tak już ze mną jest że zawsze muszę coś odłożyć na później oj ... xd. W końcu miałam okazję film oglądnąć i fakt faktem że jest na prawdę dobry , no ale myślałam że jednak będzie lepszy. Wiem tyle że oglądnąć go warto :). Na prawdę wzruszająca i piękna historia. Więc ogólnie polecam :). 


WODA DLA SŁONI


O jeju jeju jak ja długo czekałam żeby oglądnąć taki film który poruszy mnie do tego stopnia że będę mogła stwierdzić że zostaje on moim jednym z ulubionych filmów :). I tak w końcu się doczekałam , w końcu w końcu <33. Na prawdę serdecznie polecam ten film , jest tak cudowny że po prostu pod koniec nie mogłam się uspokoić tak bardzo płakałam.Przecudowna historia , która wzruszyła mnie na prawdę bardzo mocno.Właściwie nie wiem co mogę jeszcze napisać. Hmyy no już tak mam że po prostu jak się w czymś bardzo zakocham to na prawdę nie potrafię stwierdzić dlaczego i nie umiem podać jakiś racjonalnych powodów hehehe ;d. No ale na prawdę polecam :)). 

ps. widziałyśmy również film " DEMONY " ale stwierdziłam że jest to tak specyficzny film że najlepiej będzie jeśli każdy sam go zobaczy i oceni , ja nawet nie jestem w stanie za dużo o tym filmie napisać ;d. 

Czy ktoś z was widział któryś z tych filmów ? Czekam na opinie w komentarzach ^^.

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Pattinsona, więc muszę obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award
    więcej info : http://rozowo--mi.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mulching For Your Garden Rubber Mulch Surface Under Swing Sets For
    Safety

    My website Www.Foxebook.Net
    Feel free to surf my blog ... tree nursery milwaukee

    OdpowiedzUsuń
  4. How come my computer will not register the other computers in the network?


    Here is my site ... http://mangatopia.net/wiki/index.php/Usuario:GeorgiaFi
    Visit my blog ; Paxil Lawyers

    OdpowiedzUsuń
  5. Rubber Mulch Surface Under Swing Sets For Safety Buying Topsoil In West Chester Do You Really Have
    To

    Here is my website ... mequon tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  6. All that technology in your life could be affecting how you sleep at night.
    However, if the number you are trying to whom it belongs to is however an unlisted or mobile telephone number
    then you have to consider signing up for a paid reverse telephone finder
    such as reverse phone detective. http://is.gd/aRXuXc He got into an
    argument with several Welshmen who were also staying at the
    pub and he suffered 50 injuries. Deterioration and psychosisLack of sleep can even cause psychosis.
    In 1964, Randy Gardner stayed awake for 11 days straight in an effort to get into the Guinness Book of World Records.
    There is a myth in psychological circles that
    Gardner suffered no ill effects.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aw, this was an extremely nice post. Spending some time and actual effort to create a good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never manage to
    get nearly anything done.

    Feel free to surf to my web blog http://fbccollege.com/poor-dental-hygiene-may-possibly-account-fully-for-infection/

    OdpowiedzUsuń
  8. My buddy desires to read a tale I wrote within a video
    on her behalf Youtube channel. I'm concerned that my story could possibly be stolen by some one, and also have them claim it as their own, not which i think this really is adequate for anyone to wish to steal it. How likely do you consider it will be that my story will be plagiarized? Will there be anything Youtube does to try to stop plagiarism?.

    Feel free to visit my web site - http://paxillawsuit.tv

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .