poniedziałek, 18 lutego 2013

Olsztyn,Iława 2013 :).

Nie wiem dlaczego tak bardzo zaniedbuje tego bloga,chce mi się go prowadzić ale jakoś nigdy nie mogę się zabrać do tego by coś tu dodać.Mam nadzieję że jakoś to się zmieni.Ale teraz o czymś innym ;d.Od poniedziałku mam już ferie,właściwie został jeszcze tylko tydzień :(.Wczoraj wróciłam do domu.Od poniedziałku do czwartku byłam w Olsztynie a potem od czwartku do wczoraj w Iławie ;d.Było świetnie,aż się wracać nie chciało.No więc wyjazd zaliczam do tych udanych jak najbardziej :).






















10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu. Zapraszam do mnie na nowy post.
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście na 1 zdjęciu C&A, a na drugim Alfa ;) Nie no ! Musiało być ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I would really like in order to save all my blogs on wordpress?


    my website - vaginal mesh lawsuit

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjecia!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. When some one searches for his necessary thing, thus he/she needs to be available that
    in detail, therefore that thing is maintained over here.


    my web site - cost of a root canal

    OdpowiedzUsuń
  6. I got this web page from my friend who shared with me on the topic of this site and at
    the moment this time I am browsing this web page and reading very informative articles here.


    My site; dental-Quote.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:) Uwielbiam podróże!

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. How can i know if my blogs are now being seen
    by others?

    Feel free to visit my blog; magic submitter review
    my web site > magic submitter buy

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .